Wilt u een cliëntondersteuner inschakelen of informeren naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. Dit kan op de volgende manieren:
Telefonisch: We zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar. Wanneer u belt met Stichting OCO, krijgt u direct een van de onafhankelijke cliëntondersteuners aan de telefoon.
E-mail: Uw mail wordt uiterlijk de eerstvolgende werkdag beantwoord.
Contactformulier: Na het invullen van het contactformulier reageert een cliëntondersteuner die beschikbaar is. U ontvangt uiterlijk de eerstvolgende werkdag een reactie.
Als een vraag direct van een antwoord kan worden voorzien, dan doen onze cliëntondersteuners dat ook. In situaties waarbij dit niet mogelijk is, plannen we een afspraak met u in. Onze cliëntondersteuners komen graag bij u thuis om de situatie te bespreken. Als dit niet mogelijk is zoeken we een andere plek binnen gemeente De Wolden.
Stichting OCO
KVK-nummer: 76555372